۳۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در لرستان مشارکت دارند
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
4
استاندار لرستان ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات، گفت: ۳۰ هزار نفر در بخش‌های مختلف در روند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اندیشه لر؛ دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان، جمعه ۱۱ اسفند پس از اینکه رای خود را در دبیرستان دخترانه “شکوه” گلدشت به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مظهر عزتمندی، اقتدار ملی و دفاع از ارزش ها و نوامیس کشور است و امروز تمامی آحاد ملت سر صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی افزود: از روزهای گذشته تمامی شعب، راه اندازی و استعلام‌های ملی گرفته شده، شرایط آب و هوایی نیز مساعد و تمامی بسترهای لازم برای فرآیند اخذ رای از داوطلبان مهیا است و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به اثرات مثبت حضور مردم تصریح کرد: حضور در انتخابات موضوعی اساسی برای عزتمندی، استقلال و توسعه کشور است و افراد برای سرنوشت کشور، انتخاب نمایندگان اصلح و به شکرانه قدردانی از نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی رای می‌دهند.

زیویار حضور در پای صندوق‌های رای را برای صیانت و حفاظت کشور و آینده ضروری دانست و افزود: انتخابات در کشورهای غربی قابل قیاس با جمهوری اسلامی نیست و از کشورهای مهد دموکراسی همچون فرانسه هم جلوتر هستیم.

استاندار لرستان گفت: تعداد ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.