طرح «دانشجومعلم قرآن کریم» در جهاددانشگاهی لرستان برگزار می‌شود
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
2
دکتر فرامرزیان خبر داد؛ سرپرست جهاد‌دانشگاهی لرستان از برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به‌صورت رایگان خبر داد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه لر؛ دکتر فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاد‌دانشگاهی لرستان از برگزاری طرح تربیت «دانشجو‌معلم قرآن کریم» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به همت معاونت فرهنگی جهاد‌دانشگاهی لرستان و با حضور اساتید برجسته این حوزه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این طرح رایگان است، افزود: ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به این طرح که از ۲۷ آبان‌ماه آغاز شده تا ششم آذرماه سال جاری ادامه دارد و کلیه دانشجویان در تمام دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در این طرح و دوره سه ماهه اقدام کنند.

دکتر فرامرزیان با اشاره به اینکه شرکت در این طرح امتیازاتی دارد، بیان کرد: از جمله این امتیازات می‌توان به بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، بهره‌مندی از مزایای کار دانشجویی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی و دریافت گواهینامه پایان دوره از معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی اشاره کرد.

سرپرست جهاد‌دانشگاهی لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های استان که علاقه‌مند به حضور در طرح «دانشجو‌معلم قرآن کریم» هستند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ۰۶۶۳۳۲۱۴۷۳۳ تماس بگیرند و جهت ثبت‌نام به لینک https://www.roytab.ir/daneshjomoalemlorestan مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.